fre den 2

om 1 månad denna dag landar jag och niklas i indien, helt sjuk tanke! har inte fattat den än, men känns underbart! :D
jobbade på ett annat dagis denna dagen eftersom att "mitt" dagis hade planeringsdag. det var kul att testa att jobba med storbarn igen, det är sån stor skillad på barn i dessa olika åldrar. jobbade 8-14. fick mat på dagiset, köttfärssås och pasta men det skulle jag aldrig ätit!
jobbade på restaurangen från 17 men det var nog mitt värsta jobbpass någonsin. sprang på toa 1000 ggr och efter att jag ätit middag blev allt värre. gick tillslut och skydde upp allt och försökte fortsatta jobba men vid 21.30 klarade jag inte mer och eftersom att det var så lugnt gick jag hem. skydde en gång till men sedan kändes det bättre. vaknade morgonen därpå och mådde bra igen, det måste ha varit köttfärsen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0