-------------------------------------------------------

Balen 2011

Åt förrätt, varmrätt och efterrätt, dansade, träffade folk och åkte hem ;)

Innan och påväg till balen

Jag och Emma fixade varandras hår, Daniel köpte en kostym 2 timmar innan vi skulle åka till balen, vi kastade i oss mat, stressade, tog kort och åkte hummer :D

Balen- smink och hår

Le love...

Första dagen i 1an, snart är det den sista

Jag, Fanny och Frida

Grattis Ida

Så här länge har vi känns varandra, klassfoto från förskolan :D

Idag fyller min fina vän Ida 19 år. Grattis på födelsedagen, vi ses snart :) pussochkram

Presenter

Har både köpt och fått massa fina saker denna vecka.
Jag har fått en dammsugare som är toppen bra.
Jag har fått en jätteskön filt från boom, sängkläder, handdukar, en skyllt, mat m.m. ;)
Sen har jag köpt två soffor, handdukar, matta, soptunna, sop m.m.

Välkommen in

I morgon ska datorn lämnas in och jag har inte riktigt kunna föreställa mig ett liv utan min dator. Blir att önska sig en ny i studentpresent! Bloggen kommer därför bara uppdateras när jag har tillgång till en dator. I morgon kommer även den sista redovisningen genomföras och sen börjar ett läxfritt liv :D På torsdag är det studentbalen och veckan därpå tar vi studenten :D

Tack för denna tid

Jag vill tacka världens bästa klass för en underbar klassresa och för dessa 3 år. Nu är det inte länge kvar tills vi tar studenten och jag kommer sakna er alla. Vi har haft så roligt tillsammans och jag önskar att vi fortfarande var i Bulgarien. Denna resa är dock ett fint minne som jag kommer berätta om för mina barnbarn ;)

Måndagen, den sista dagen

Detta var vår första dag med dåligt väder men samtidigt vår sista dag i Sunny Beach. Vi packade, tog det lugnt, åt middag och senare på kvällen gick bussen till flygplatsen. Vi var framme på Arlanda vid 02.00 och därför fick vi sova på golvet den natten. Det var hårt och kallt men jag lyckades sova ganska bra och efter ca 14 timmars resa landade vi i Umeå.

Söndagen

På söndagen shoppade jag och Emma hela dagen. Vi köpte upp nästan alla pengar för hellre skor än mat ;)

Nutid

Igår och i förrgår träffade jag mina kusiner från Sthlm, dem är så små och söta. I morgon är det dagen D, vilket känns väldigt spännande :) Jag måste därför sätta mig och pugga nu eftersom att helgen kommer vara fullproppad med roligare saker :) hejhopp

Lördagen

På lördagen åkte vi till Nessebar och kollade. Det blev även lite shopping och god mat. På kvällen blev det även en favorit i repris :)

Fredag, swedish girls on the baaar

På fredagen solade vi på stranden i det underbara vädret, senare på kvällen åt vi mat, tig en drink och sedan vidare till krogen :) tingelingeling

torsdagen

På torsdagen solade vi på dagen och sedan skulle vi gå på skumparty på kvällen, men när vi kom dit var det tomt med folk och kvällen slutade med att vi gick och la oss ;) Har förresten glömt att skriva att vi lekte massa roliga lekar varje dag (men har tyvärr inga bilder på det).

den andra dagen: onsdag

Gick vi till stranden och solade, åt god mat, sjöng karaoke, och tog det lugnt på kvällen :)

Första dagen

Solade, badade, åt och dansade vi :D

Uppgraderade till ett bättre hotell

När vi kom fram till Bulgarien fick vi veta att vårt hotell var stängt och därför blev vi uppgradeade till ett annat hotell. Här är några bilder