oslo

dem sista veckorna i oslo jobbade jag som vanligt. jag fick jobba på olika dagis vilket inte var så kul, man kunde inga namn och inga rutiner sedan visste man att man aldrig skulle träffa dessa barn igen. jag jobbade även på restaurangen på helgerna. jag har jobbat ca 150% dessa månader och den sista veckan jobbade jag 76h vilket var slitsamt. speciellt när man visste att man skulle upp och jobba måndag morgon och en ny vecka börjat. jag fick dock träffa chris brown vilket var lite coolt, hihi ;)
sista veckan var det en massa att fixa med banken och skattekontoret. det var tråkigt att lämna oslo och säga hej då till alla nya vänner. men samtidigt var det skönt att slippa jobba och träffa mamma, pappa och tobias igen.
det har varit lärorikt att bo med 7 andra, äta fiskpinnar och pulvermos och klara sig själv i ett nytt land. att jobba mer än jag orkat och ha distansförhållande.
jag lyckades på 2 1/2 månad gå + ca 45 000. det har varit för mycket jobb men klart det känns skönt nu efter.
 
jag, chris brown och mikaela ;)

hann även men en sista utgång :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0