.

23- 30 november
fredagen den 23 började jag min resa hem till umrå. jag åkte med mikaela och lisa och vi mötte upp ett taggat swedish house maffia gäng i stockholm, åt lunch och åkte vidare.
niklas kom till umeå den 24 och denna lördag var det fest med mina kära vänner. vi gick ut på tc och det var en lagom och trevlig kväll, underbart att se alla igen.
under veckan gick vi på stan och inhandlade en massa saker till resan, inte minst en ryggsäck på 80 liter var inne på kicks lite för många gånger och köpte lite julklappar. ;)
jag och niklas åt middag på tapas och såg bio. jag hann äta massa knäck, lussebullar och dricka glögg. vi spelade bingo med heidi, josefine och victor. det var släktträff och jag fick tidiga julklappar och födelsedagspresenter. en liten julklappsutdelning innan familjen hann vi även med.
den 30 åkte jag till stockholm och han säga hej och hej då till ingela och mina små kusiner innan avresa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0