en alldeles för lång dag

blev väckt igår efter 3,5 timmes sömn av att min gamla lärare ringde och ville att jag skulle jobba. jag gjorde mig i ordning och tog mig till draggen. hade lektion med sär som fortsatte med sina smycken. det var mysigt men lite annorlunda.
därefter hann jag hem och fixade mat innan jag cyklade till träna (i regnet!).
sen hann jag bara ducha innan det var Helena Rubinstein kurs med kicks. vi fick först ceasarsallad, lite efterrätt och därefter en intressant kurs. kom hem med en eau de toilette, en mascara, en ögonmakeup remover och en ögonkräm.
cyklade sedan hem i regnet och trodde seriöst inte att jag skulle orka ta mig hem, var helt slut.
kom hem 23 och då var äntligen dagen slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0